Poutavé popisky pro instagram

04.12.2025

Instagram změnil algoritmus a lidé znovu čtou popisky! Naučíme vás vytvářet texty se silným hookem, které zvýší vaše dosahy a přivedou nové klienty.

Meta nedávno upravila svůj algoritmus a popisky u Reels jsou zpět v centru pozornosti. V tomto webináři vám odhalíme aktuální trendy a přesný postup, jak vytvářet popisky, které vaši cílovku skutečně zaujmou a donutí je číst dál.

Ukážeme vám, jak pomocí Everbotu a funkce hlubokého výzkumu analyzovat současné trendy na Instagramu a jak strukturovat popisky s úderným hookem, poutavým příběhem a prvkem záhadnosti. Naučíme vás přesně popsat vašeho ideálního zákazníka a jeho potřeby, abyste mohli vytvořit text, ve kterém se okamžitě najde. Za pouhých pár minut zvládnete připravit desítky kvalitních popisků na celý měsíc dopředu!

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes vám ukážu, jak psát nově popisky reelů pro vaše reely na Instagramu případně Facebooku. Meta mírně změnila algoritmus toho, jak se všechno lidem nabízí a podobně a zároveň my a všichni kolem nás starší i mladší patříme do generací, kde neradi čteme, ale pozor, tohle se na Instagramu trošku láme a když víte, jak popisek napsat, tak lidé ty popisky skutečně čtou, ti relevantní lidé, což je super. A pro vás to znamená více klientů, lepší dosahy, cokoliv podobného.

A já vám dnes ukážu, jak si takový popisek snadno a rychle, a to není jako nějaká pastička dobrý snadno a rychle, v Everbotu vytvořit. To, co potřebujete, tak jsou vytvořené nějaké reel s videem, cokoliv podobného, nebo ten nápad, jak to video vytvořit. Když se podíváte na video, které je taky uložené tady v té sérii, jak tvořit reely, tak tam přesně uvidíte, jak znovu a moderně ty reely tvořit. Nicméně zpátky k našemu popisku. To, co potřebujete udělat, tak je otevřít si AI chat a zapnete si v chatu tady model Perplexity Deep Research, anebo tady zapnete hluboký výzkum, je to jedno, ta funkce je stejná. A začnete tím, že se zeptáte, jestli existují nějaké triky nebo trendy, jak aktuálně má vypadat popisek reelu na Instagramu, abych měl větší dosahy. On vám tady vyjede nějakou, řekněme, technickou analýzu a to, co vy pak potřebujete udělat, tak je popsat váš problém a vaši cílovku detailně.

Pojďme se podívat, co jsem napsal já. "Vytvořil jsem pro můj e-shop s dětskou obuví reel, kde vysvětluji maminkám, jak jednoduše a bez stresu změřit dětem v pohodlí domova velikost nohy. Můj ideální zákazník je žena, která není úplně mega bohatá, ale na dítěti rozhodně nešetří. Na Instagramu kouká na video o výchově dítěte, má ráda moderní výchovu. Video je o tom, že má žena dát dítěti nohu na papír, vymyslet nějakou hru a k tomu to obkreslit. Ráda dítě totiž vychovává bez stresu. Udělej mi popisek se silným hook a story, zakomponuj něco ve smyslu how to, ať je to velmi čtivé, piš jako člověk, to znamená souvislé věty a odstavce bez odrážek. Použij tu záhadovitost nebo otázku." Pojďme si trochu rozebrat tady ten příkaz. To, co je na tom příkazu nejdůležitější, tak vy vlastně musíte popsat, kdo je ten ideální zákazník, jak se chová. Můžete na to použít tady v Everbotu samozřejmě šablonu optimálního zákazníka, ale byl by to jako zbytečně silný kalibr, když stačí popsat to takhle. Prostě co ta žena asi tak jako je, dělá, jaký je jako nějaký třeba jako její styl výchovy, cokoliv podobného. Takhle popíšete toho vašeho zákazníka.

Pak je tady důležité, že ten popisek má mít silný hook, to znamená nějakou první větu, nějaký háček, kterým on uchopí tu pozornost a rozhodne, ta žena se rozhodne, nebo ten divák se rozhodne, že si rozhodně jako přečte dál. A story je vlastně nějaký příběh, aby to nebylo jenom jako odrážkovité a tak, ale aby ten člověk se v tom našel, aby si řekl, aha, to je docela zajímavé, to bych taky jako mohl takhle udělat nebo něco podobného. Takže proto tam dáte hook a story. Potom tady mám něco ve smyslu how to, to znamená jako jak na to, jak udělat, jak vyřešit. To teď právě hodně frčí, takže to si zapamatujte, že to se tam vždycky dopište. A poslední věc, tak jsem tady napsal použij tu záhadovitost nebo otázku. Když se totiž podívám tady do toho, co mi vlastně napsal ten chat, tak on mi tady napsal, že se mám zaměřit na záhadovitost nebo otázku v otevíracím řádku, v tom hooku. To mi přišlo jako fajn, tak jsem si řekl, OK, budu mluvit jeho řečí, tak to tady okopíruju. Tak proto jsem to tam vložil. Podíváme se.

Dostali jsme tady nějaký, řekněme, text. Nebylo to za mě vůbec špatné. Normálně si myslím, že byste ho mohli okopírovat okamžitě. Ale já jsem si ještě řekl, on tady píše o nějaké hře na piráty, cokoliv podobného, tak jsem si řekl, rozveď mi ještě tu hru na piráty nebo na malíře, udělej z toho nějaký protip nebo něco. A on mi tady udělal trošku lepší ten popisek, přijde mi to víc jako fajn, protože v podstatě pro tu ženu, ona si řekne, jasně, hra na piráty, hra na malíře, hned si to umí představit, už vidí přesně tu situaci, jak to s tím dítětem bude dělat. A to vy musíte do těch vašich popisků v podstatě dostat taky, aby ten člověk se do toho vžil a viděl vlastně sám sebe, aby to řešilo jeho problém.

A jsme u konce, to je celé. Tímhle způsobem jste schopni si těch popisků vytvořit během pár minut desítky, mít je hotové, připravené na celý třeba měsíc dopředu. Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně práce tady se super chatem, ohledně hlubokého výzkumu, ohledně popisků pro nějaký reel, cokoliv podobného, napište nám na [email protected], naši kolegové vám moc rádi odpoví.

A nebo je tady další možnost, doražte ve středu v 10 hodin na náš živý AI workshop, kde já nebo někteří další odborníci na umělou inteligenci, na marketing, na mailing, na cokoliv podobného, vám ukazujeme nějaký expertní tip, který vám může pomoci ve vašem podnikání, jak vás umělá inteligence může posunout. Třeba si ukazujeme, jak nastavit Facebook, jak právě napsat nějaký blogový článek, cokoliv podobného. Následně se můžete ptát na jakékoliv otázky, ať už k tématu nebo k Everbotu když vám třeba něco nejde nastavit, tak společně vás provedeme aplikací, společně si to naklikáme, aby ty výsledky byly co nejvíce přiblížené vašim představám. Tak doražte, přineste vlastní dotazy, vlastní problémy a společně se na to podíváme. Uvidíme vás tam rádi.

Pokud jste tohle video viděli a Everbot ještě nemáte, tak klepněte pod tímto videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi, ať můžete začít s umělou inteligencí konečně pracovat a ať si můžete Everbot vyzkoušet. A já myslím, že až si Everbot vyzkoušíte, tak se do něj zamilujete, protože Everbot je vytvořen tak, abyste ho doopravdy milovali. Máte totiž všechny důležité AI aplikace pod jednou střechou, pod jedním přihlášením. Zároveň je vše vytvořené tak, abyste nemuseli psát žádné složité příkazy, nějak složitě promptovat, čeká na vás spousta šablon připravených okamžitě k používání, abyste výsledky dostali na jedno dvě kliknutí, což znamená takhle. Tak vyzkoušejte Everbot, vyzkoušejte ho dřív než vaše konkurence a ujeďte jim o parník. A já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

14denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01