Prohledejte internet efektivně a najděte přesně to, co hledáte. S funkcí Hluboký výzkum získáte cenné informace během minut místo dnů.
Odhalíme vám, jak maximálně využít potenciál funkce Hluboký výzkum v Everbotu a jak ji efektivně integrovat do AI Super Chatu. Ukážeme praktické postupy, díky kterým během několika minut získáte informace, jejichž vyhledávání by vám běžně trvalo dny. Na konkrétním příkladu hledání obchodní příležitosti vám předvedeme, jak analyzovat trh, identifikovat trendy a objevit mezery, které můžete využít.
S naším návodem zvládnete rychle prohledat desítky relevantních zdrojů, nechat AI vyhodnotit nejdůležitější informace a získat konkrétní doporučení pro vaše rozhodnutí. Ať už hledáte produkty pro svůj e-shop, analyzujete konkurenční prostředí nebo potřebujete komplexní informace o jakémkoliv tématu, funkce Hluboký výzkum vám poskytne konkurenční výhodu a ušetří hodiny práce s rešeršemi.
Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes vám chci ukázat, jak pracovat s naší funkcí hluboký výzkum. Nebo respektive jedna z možností, jak s ním pracovat a jak s ním pracuji nejčastěji já. Pojďme se rovnou přesunout do Everbotu.
Funkce hluboký výzkum, když se přihlásíte do Everbotu, tak ji najdete tady vlevo, je to ta kolonka s tou lupou. Já bych vám teď chtěl předat takové zákulisní info, takovou zákulisní informaci. Já od té doby, co vznikl náš super chat, tak hluboký výzkum už tady v tuto chvíli nepoužívám. Je dost možné, že tohle video budeme za měsíc nebo za pár týdnů třeba točit znovu, protože se chystají nějaké, řekněme, vylepšení této funkce. Ale v tuto chvíli doporučuji, používejte hluboký výzkum v našem super chatu, v AI chatu.
K hlubokému výzkumu se v super chatu dostanete tím způsobem, že buď si ručně tady v tom levém sloupci vyberete model Perplexity Deep Research, nebo se na něj přepnete tady v tom sloupci, je to ten černý, anebo tady prostě jednou stisknete tlačítko hlubokého výzkumu.
A hluboký výzkum pro vás udělá to, že vlastně prohledá internet, najde všechny zdroje, které bude on považovat za relevantní. Tady trochu doporučuji si ty zdroje prokontrolovat, že opravdu relevantní jsou. On ty zdroje vlastně jako by přečte a udělá z nich nějaký závěr. Můžeme se třeba zeptat jednoduše, co víme o novém algoritmu Andromeda. A on začne prohledávat internet a shrne všechny různé blogy, články, cokoliv podobného a dává prostě nějakou odpověď. To mi nepřijde až tak moc zajímavé, ale pojďme se podívat, k čemu vy můžete třeba hluboký výzkum použít konkrétně.
Já jsem tady zadal, protože jsem podnikatel a řeším to pro sebe i pro moje klienty, jako jednoduchý příkaz, že chci na český trh přinést nový výrobek. Můj plán je stát se výhradním dodavatelem pro český, slovenský a polský trh. A nejdřív vlastně potřebuji vědět, jaká odvětví aktuálně se třeba dobře nějak jako prodávají nebo trendují. On tady prohledal celkem 32 různých vlastně zdrojů a vyšlo z toho, že trendují v podstatě tady řekněme čtyři taková odvětví. Zdravotnictví a domácí péče, umělá inteligence, obnovitelné zdroje energetiky, kosmetika a wellness. Já jsem měl vlastně jako by na mysli, nechtěl jsem jako dovážet jako nová tepelná čerpadla nebo něco, ale chtěl jsem vlastně jako dělat jako něco e-shopového, bych tak třeba prostě řekl. To je ten náš byznys, který my děláme. Takže mi jako přišlo zajímavé zdravotnictví a domácí péče, kosmetika a wellness. Tak jsem se ho vlastně zeptal, jaké pomůcky z oblasti zdravotnictví a domácí péče se dají dobře prodávat přes e-shop.
On tady zase vlastně udělal nějaký průzkum toho, co se jako prodává, že to je nějaká dezinfekce, masážní přístroje, rehabilitace, doplňky, stravy a vitamíny. Protože osobně tady jako přichází jako velká míra subjektivity. Když si budete tady ten úkol zpracovávat, tak vlastně se dostanete k jiným výsledkům, protože budete třeba preferovat jiné věci, nebo budete chtít prostě jiná data po tom hlubokém výzkumu a podobně. Takže se dostáváme tady do nějaké míry subjektivity, kdy my už jsme vlastně jeden e-shop s doplňky a vitamíny měli a úspěšně jsme ho prodali. Takže vlastně pro mě bylo jako rovnou tohle, co jsem tady vlastně četl, že furt je to hrozně dobré.
Tak to bylo zajímavé z jednoho pohledu, který zmiňuji tady. A tady jsme jako ve velké subjektivitě. On tady každopádně popisuje spoustu věcí a tady jako zmiňuji to, co pro mě bylo důležité. Z pohledu reklamací mi přijdou nejlepší potravinové doplňky, ty se nemohou rozbít, prostě vám nikdo nevyreklamuje potravinový doplněk, že nebzučí, nesvítí, netočí se, cokoliv podobného. A ať tedy najde potravinový doplněk, který řeší nějaký palčivý problém, to, co aktuálně lidstvo řeší, na zahraničních trzích trenduje, ale v Česku a na Slovensku zatím není dostupný. On tady vlastně jako prošel zase nějakých 42 zdrojů. Já jsem trochu jako čekal, že tam bude pálit nějaké ašvagandy nebo něco podobného. A mě trochu překvapilo, našel látku Urolitin A, kterou já jsem třeba do teďka neznal, ale když jsem se podíval, tak ona na tom trhu je, pár výrobců ji prodává, řekněme, jako v nějakém menším množství nebo v něčem podobném. Ale on mi tady rovnou i vlastně řekl, že existuje značka Timeline, tady, zaměřte se primárně na Urolitin A od Timeline nebo podobného producenta. Že trendují v USA a ve Velké Británii, že to řeší nějaký problém a podobně, že to je vlastně jako docela dobrý nový segment do České republiky. Jsem se vlastně podíval na toho výrobce, fakt jsem o něm předtím jako nevěděl. Je vidět, že marketingově to mají jako pěkně uděláno, je vidět, že to opravdu, když ještě dohledáte, tak to v Americe docela jako trenduje, mají to pěkně uděláno, na českém trhu to vlastně není k dispozici. Teď by se vlastně nabízelo vstoupit do jednání tady vlastně s tím výrobcem, zkusit zjistit nějakou exkluzivitu, cokoliv vlastně podobného a na ten český a případně okolní trh tenhle výrobek dovést.
Suma sumárum, tahle ta celá věc, co jsem tady takhle ukazoval, tak trvala do pěti minut času a udělali jsme práci, kterou bychom jindy hledali několik dní, než bychom se dostali k tomu, že bychom našli takovýhle výrobek. Takže třeba i na tohle se dá hluboký výzkum použít, protože vy třeba můžete mít e-shop s nějakým zbožím a nemáte konkurenční výhodu a tím, že přivezete výrobek, který v Čechách nikdo jiný neprodává, tak rázem máte konkurenční výhodu a budete si vlastně vy určovat, jaké bude to prostředí, ve kterém budete podnikat.
To je z dnešního tipu o hlubokém výzkumu vše. Pokud byste měli jakékoliv dotazy ohledně hlubokého výzkumu, můžete nám napsat na [email protected] a my vám na vaše dotazy moc rádi odpovíme. A nebo je tady druhá možnost, přijďte každou středu v 10 hodin živě na náš online meet, jak my mu říkáme AI dílna, kde se setkáte se mnou, případně s dalšími odborníky na umělou inteligenci, na marketing, na mailing, na cokoliv dalšího, co zrovna potřebujete nějakým způsobem řešit. A společně vždycky procházíme nějaké expertní téma a následně se věnujeme vašim dotazům, ať už k tématu nebo obecně k Everbotu, k umělé inteligenci a cokoliv, co vám nefunguje, potřebujete něco pomoct, poradit, vymyslet, nastavit, tak společně projdeme aplikaci a vše se pokusíme udělat tak, aby ty výsledky, které dostanete, byly jednoduše perfektní.
Pokud jste tohle video viděli a Everbot ještě nemáte, klepněte pod videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi a si můžete Everbot vyzkoušet a začít konečně s umělou inteligencí pracovat. Když s ním nebudete pracovat vy, tak vaše konkurence stoprocentně a bylo by škoda nechat si ujet vlak jenom díky tomu, že nepoužíváte tak skvělou věc, jako je umělá inteligence.
Já bych vám doporučoval používat umělou inteligenci od Everbotu, protože Everbot je vytvořený tak, abyste ho milovali a já věřím, že ho milovat budete. Naši vývojáři totiž do Everbotu sdružili všechny důležité aplikace umělé inteligence pod jednu střechu, pod jedno přihlášení a vše je udělané tak, abyste mohli zadávat, jak jste konec konců dnes sami viděli, velmi jednoduché dotazy, velmi jednoduché příkazy v češtině, nějakým způsobem nemusíte umět promptovat, nemusíte ty příkazy umět zadávat nějak profesionálně abyste dostali perfektní výstupy ideálně na jedno, dvě kliknutí. To je z dnešního tipu vše a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.


