Tvorba firemní identity

13.11.2025

Kompletní firemní identitu vytvoříte za jedno dopoledne! S naším postupem navrhnete název, logo, barevnou paletu i vizuální styl - vše s odbornou konzultací umělé inteligence na každém kroku.

Od nápadu k profesionální firemní identitě za pouhé čtyři hodiny! Ukážeme vám, jak pomocí Everbotu vyřešit celý proces budování značky - od rozhodování o umístění pobočky, přes tvorbu originálního názvu až po návrh loga v požadovaných barvách.

Naučíme vás využívat Everbot jako všestranného poradce, který nahradí celý tým odborníků. Zjistíte, jak provést analýzu konkurence, vytvořit vizuální prvky podle aktuálních trendů a dokonce vizualizovat výlohu vaší budoucí prodejny. S tímto postupem ušetříte nejen čas, ale i značné náklady za externí služby grafiků a marketingových poradců.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes se s vámi chci podělit o postup, jak vytváříme firemní identity. Přesuneme se do Everbotu. Já jsem nedávno zakládal novou firmu a potřeboval jsem vlastně úplně od samého začátku vymyslet, jak ta firma bude fungovat, kde má mít kanceláře, jaký bude, řekněme, nějaký marketingový plán, jak bude vypadat logo, jak budou vypadat vizitky a cokoliv podobného.

Tohle na rovinu byla práce přibližně na sobotní dopoledne na nějaké čtyři hodiny, ale výhoda byla v tom, že Everbot mi tady fungoval jako takový odborník na všechno. Ve chvíli, kdy jsem diskutoval nějakou ekonomiku toho podnikání, tak on byl velmi dobrým oponentem a velmi dobrým rádcem. Ve chvíli, kdy jsem potřeboval řešit nějaký grafický design, tak byl velmi dobrým grafikem a tak dále.

Chtěl bych vám teď tak jako zkráceně ukázat celou tu věc, kterou i vy můžete v Everbotu řešit. Já jsem začínal jednoduchým promptem, akorát to tady nebyl e-shop s potravinami a doplňky, bylo to něco jiného, ale vlastně jsem řekl, že potřebuji vyřešit, jestli mám otevřít kamennou pobočku, nebo to dělat, jak se říká, v garáži. Dostal jsem tenkrát opravdu velmi dobré úvahy a nakonec vlastně vyšlo z toho, že tu kamennou pobočku otvírat mám, ale na jiném místě, než jsem si myslel. Společně jsme vytipovali jiné město, jiné umístění a že má ta pobočka vypadat jinak.

Já jsem tady jen takhle zkrátil, abyste viděli, co vám to dá za úvahu a jak vy s tím následně máte dál pracovat. Je potřeba k tomu přistupovat tak, že on za vás tu věc nevyřeší. Je potřeba prostě doptávat se dál, přidávat informace, diskutovat, říkat vaše myšlenky, ověřovat si, jestli ty myšlenky jsou správné a cokoliv podobného.

Následně jsem se přesunul k tomu, že jsem hledal název pro tu firmu. Takže já tady prostě říkám, že jak se ten e-shop může jmenovat, že to budou vitamíny, proteiny, minerály, moderní fitness doplňky a že chci vymyslet něco snadno zapamatovatelného, krátkého a že může být kreativní a třeba použít mé jméno. Honza, jméno manželky Andrea, syna Markus a naše příjmení jsme Dundovi. A on tady začal dávat nějaké, řekněme, návrhy, ty se mi opravdu vlastně jako nelíbily. Tady nějaké další návrhy, ty zas tak moc nebyly prostě dobré postupně. Něco navrhl a já jsem mu řekl: "Hele, v minulosti už jsem měl firmu Vitant, to byly vitamíny Andrea a líbí se mi kreativní názvy, jako je třeba Jim Beam, Actin, ale fajn je i kulturistika. A z toho, co se mi líbí, z toho, co jsi navrhl, se mi líbí Vitárna, Dopliks, ale furt to není nějak ono, chybí tomu drive, přijde mi to málo zapamatovatelné." Tak on přidal další názvy, v podstatě další nápady a nakonec jsem se rozhodl, že to zkrátím a ta firma, že se bude jmenovat Dopliks. Já jsem někde ve skutečnosti, my jsme vlastně ta firma, měla to být investiční společnost, tu, co jsem, tu, co o tom mluvím v případu, měla se jmenovat úplně jinak a nakonec jsme tu firmu pojmenovali IQV 3000, díky v podstatě nějaké jako hodinové anabázi tady o tom, jak se vlastně ta firma má jmenovat.

Takže tady jsem akceptoval Dopliks, šel jsem na Active24, ověřil jsem si, že je volná doména a teď jsem mu řekl, ať udělá 10 promptů pro Ideogram 3.0, abych si vytvořil logo. On mi tady dal nějaké prompty, já jsem si tak trošku jako přečetl, vybral jsem si ten, který se mi nejvíc líbí, líbila se mi, myslím, dvojka a pětka, jo, dvojka a pětka a s tou jsem dál pracoval. Nechal jsem si tedy vygenerovat tu dvojku, výsledek vlastně dopadl takhle, za mě to nevypadá vůbec špatně, ale zjistil jsem, že se mi vlastně nelíbí ty barvy. Nechal jsem si tedy udělat hluboký průzkum na to, jaké barvy mají, řekněme, ty největší a nejznámější e-shopy s potravinovými doplňky a chtěl jsem udělat něco jiného, protože třeba ve mně tohle evokuje kulturistika.com, používá velmi podobné barvy. Takže jsem chtěl udělat něco jiného.

Takže jsem si nechal zjistit, jaké palety ty e-shopy používají a viděl jsem, že on píše, že jede hodně modrá, černá kombinace a zelená v podstatě. Obecný trend, že je nějaká modrá, oranžová, bílá, černá. Takhle, jak jsem si to četl, tak jsem si vlastně vzpomněl, a to je právě ta věc, kdy vy musíte využívat kapacitu vašeho myšlení a zároveň kapacitu toho přemýšlení, té umělé inteligence, tak jsem si vzpomněl, že ve Formulích F1 jezdí McLaren, tým McLaren, a že ten má moc hezkou takovou oranžovo-černou, přestože jsem říkal, chci něco originálního, co není, ale tak vlastně tady, jak byla ta oranžová, modrá, černá, jsem si řekl, že to je vlastně McLaren.

On mi tady nějakým způsobem vypsal, jaká ta paleta je, tak jsem mu řekl, ať mi tady ten prompt, který se mi líbil, ještě ten druhý, přepracuje vlastně do té palety toho McLarenu. On mi to napsal, nechal jsem si to přes Ideogram vygenerovat a vzniklo takovéhle logo. Přičemž jsem vlastně říkal: "Hele, to vypadá, tohle je tam moc McLaren, vypadá to vlastně dobře, ale spíš to vypadá jako nějaká IT firma a ne jako firma s potravinovými doplňky." Tak jsem si přepracoval to původní logo, ty původní kapsle a vyšla z toho takováhle, řekněme, jako nabídka těch log. Mně osobně se nakonec líbilo tohle, myslím, nejsem si jistý, myslím si, že tohle. Jo, tady jsem vybral tohle a teď jsem třeba řekl: "Hele, tady jsem si vyfotil, to je tady u nás kousek, co bydlím, tak je tady takový dům, on tedy jako není k pronájmu, ale řekl jsem tady pro ten případ, že by to mohlo být jako tady, tak udělej mi tady z toho vlastně tu výlohu, obranduj to." A zase jsem tady dostal nějaké návrhy, jak by ta výloha mohla vypadat a mám tady v podstatě třeba tohle, což je hotová věc.

Vy můžete takhle dál postupovat, vždycky přepínat si na ten hluboký výzkum, dál tvořit vizitky, dál tvořit loga, prostě jednoduše se jako přesouvat odněkud někam, nebo bych to řekl, být kreativní a vymýšlet další věci a takhle si vytvořit celou identitu, ale zároveň potom počítat nějakou ekonomiku, hledat dodavatele, hledat zákazníky, hledat marketingové strategie a to všechno v jednom okně tady našeho Super Chatu. Až potom si třeba začnete tvořit web, tak si můžete sem vkládat screeny toho vašeho vznikajícího webu a doptávat se ho, jak by ten web měl lépe vypadat, co by se tam mělo dělat, jestli jsou jako nějaké třeba textace, které by pozměnil, vrátit na to nějakou zpětnou vazbu z pohledu ideálních zákazníků a tak dále.

Jsme u konce dnešního tipu a já doufám, že vám tento tip pomůže ušetřit spoustu času z pohledu nějaké kreativity a vymýšlení nových postupů, ale taky třeba spoustu peněz za grafiky, jak jste viděli a cokoliv podobného a že vám pomůže rozvíjet vaše podnikání. Pokud byste měli jakékoliv otázky, a to nejen třeba takové budování nějaké identity nebo používání tady našeho Everbot Super Chatu, ale cokoliv dalšího, napište nám na [email protected], tam vám moc rádi odpovíme. A nebo je tady další možnost, doražte na náš AI živý workshop, my tomu interně říkáme AI dílna. Ten workshop je každou středu v 10 hodin živě přes Google Meet. Vždycky tam potkáte mě, kolegyni Lenku a další odborníky na marketing, na SEO, na umělou inteligenci a vždycky s vámi probíráme nějaké, řekněme, expertní téma, které si myslíme, že pomůže rozvoji vašeho podnikání a že vám s tím může pomoci umělá inteligence. A následně se přesouváme na část dotazů, kde se můžete ptát nejen k tomu tématu, které jsme na tom daném workshopu probírali, ale obecně k Everbotu, když vám třeba nejde vygenerovat nějaký obrázek, cokoliv podobného, tak můžete přijít, použít to na otázky a my vám moc rádi odpovíme a celou aplikací vás provedeme, tak abyste výstupy dostali přesně podle vašich představ.

Pokud jste toto video viděli a náhodou Everbot ještě nemáte, tak klikněte pod videem na odkaz, kde si můžete rezervovat jeho pětidenní bezplatnou verzi a začít Everbot konečně používat a začít využívat umělou inteligenci naplno. Když to neuděláte vy, tak vaše konkurence ano. A já bych vám doporučoval začít právě s Everbotem, protože Everbot má ambici stát se světovou jedničkou. Je to český nástroj s umělou inteligencí a chce být světový. A já věřím, že to není jenom nějaké marketingové klišé, ale že to je realita. Protože naši vývojáři tvoří vše tak, abyste jenom párkrát klikli a dostali výsledky přesně, jaké potřebujete, bez složitého promptování v českém jazyce a velmi jednoduše. Tak si usnadněte podnikání s Everbotem a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

14denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01